Yksinkertainen on taas kaunista. Kermanvalkeaa ja kultaa, ripaus ruskeaa käsintehdyn paperin reunoissa, valkeaa pitsiä ja kimmeltävä timanttihaaraniitti puusydämen kruununa. Oikein mukavaa Ystävänpäivää kaikille!
Terveisiä Bernistä!
6 tuntia sitten


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentistasi! :)