keskiviikko 3. elokuuta 2011

Elämäni ensimmäinen skräppäys

Sain sitten alkukesäisen Lontoon matkan kuvia oikein paperiversiona. Enkä vain voinut enää vastustaa kiusausta. Oli ihan pakko kokeilla. Skräppäämistä nimittäin.

Leiskan koko on 12x12 tuumaa, eli 30,5x30,5 senttiä. Kuvassa patsastelemme siis minä ja ystäväni ja matkatoverini Heidi Piccadilly Circuksella. Sekä muutama muu satunnainen turisti.

Huomasin, että tämähän on hirmu näppärä tapa saada kuvien lisäksi kivasti talteen kaikki reissuun liittyvät lippuset ja lappusetkin, jotka (jostain kumman syystä) on aina pakko säilyttää! Tässä ne ovat metroliput.

Paljon on vielä opiskeltavaa, harjoiteltavaa ja petrattavaa. Mutta kyllä tästä ainakin kiva muisto jää reissusta, ja se on minulle se pääasia. Seuraava leiska jo tuolla työpöydällä odotteleekin valmistumistaan, ja joitain ihania kuvia sain lapsista kesäloman aikana... Tarttee varmaan kohta ostaa jo joku mappi näille.

2 kommenttia:

  1. voisitko joskus näyttää miten näitä skärppäyksiä tehdääm, olen jo pitkään ihaillut näitä, mutta vaikka kuinka olen yrittänyt ne eivät vain onnnistu :)

    VastaaPoista
  2. Voinhan minä joku kerta yrittää ottaa kuvat alusta loppuun, vaikka olen kyllä itsekin aika noviisi näissä hommissa. Teen skräppileiskani itse asiassa ihan silmämääräisesti silleen kun hyvältä tuntuu, koska pääasiahan on saada ne omat kuvat omannäköiseen "ympäristöön". Vain taivas on rajana! ;)

    Mutta ennen kuin saan itseni piiskattua taas skräppihommiin, suosittelen sinulle skräppiaiheisia kirjoja, esim. Louise Riddellin Skräppäyksen käsikirja, jossa esitellään paitsi erilaisia tarvikkeita myös sommittelun periaatteita. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)