sunnuntai 12. syyskuuta 2010

Voihan Anna! :)

Tämmöisen hienon tunnustuksen minulle ojensi Anna! Wau! Olen ihan sanaton! Wau! Minä olen vielä niin kovin tuore bloggari, etten ole ehtinyt ihan läpeensä tutustua koko tähän kulttuuriin... Mutta näin sitä tutustutaan. Näin sen PITÄISI toimia:

Tunnustuksen saaneen tulee toteuttaa seuraavat kolme kohtaa:

1. Pass this award to five bloggers who you love and inspire you.

2. List 3 things you love.

3. Show a picture you love and explain why.

Näin se sitten MENEE:

1. Kuten sanottu, olen aika keltanokka, enkä siis vielä ole ehtinyt ihan kauheasti tässä loputtomassa blogimaailmassa kahlata. Ehdottomasti tämä lähtisi bumerangina takaisin Annan Aarteille! (Saako niin tehdä?? :)) Ja Annankin jo mainitsemalle Jotain pinkkiä -blogille. Sitten tunnustusta saavat Räsyvilla ja Kakkukellari, sekä vähän ässänä aihepiirin ulkopuolelta Anun koiruudet Menoa ja meininkiä vesikoirien tapaan. Siellä on aina paitsi vauhtia ja vaarallisia tilanteita myös hienoja kuvia!

2. Rakastan:
- perhettäni
- vanhoja elokuvia (ja kaikkea niihin liittyvää)
- vuodenaikoja

3. Huh, minulla on aika paljon noita tunteita herättäviä valokuvia... No, tässä yksi jota rakastan luultavasti siksi, että siinä on kuvattu minuun melkoisen syvälle juurtunutta sielunmaisemaani: Pallastunturit.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)